01
/
01
/
Daniel Krásný

19 věcí, které dělají social media manažeři, ale nejsou na to pyšní

Tenhle článek není nic jiného než jen jedna z mnoha buzzfeedových satir. A tak trochu doufám, že v roce 2019 nebudu muset na internetu vysvětlovat pojem ‚nadsázka‘.

Tenhle článek je totiž o nás. O nás všech, co děláme se sociálními sítěmi, rádi se chlubíme super výsledky, fajn formáty i originálními přístupy.

Stejně jako sociální sítě, i my jsme si prošli progresem. Už se skoro blbě věří, že jsme se ještě před pěti lety na mítinzích museli pomalu dušovat, že Facebook není jen další platforma pro sexting.



Už dávno to takhle není.

Přesto jsou zlozvyky a obyčeje, které jednoduše nezestárnou.

Možná mi namítnete, že jste žádnou z těch devatenácti věcí v práci nikdy neudělali. Ok. Asi nikdy se mi víc nehodilo někam obtisknout onu známou hlášku z Pupenda.

Kdo říká, že to nikdy neudělal, ten to dělá dodneška.

Takže:


Co teda dělají social media manažeři, ale nejsou na to pyšní?


1) Lajkují si své vlastní příspěvky.


2) Omylem lajkují své vlastní příspěvky prostřednictvím značky, na které ten příspěvek visí.


3) Mačkají efpětku a kontrolují, kolik ještě lajků k těm jejich dvěma přibylo.


4) Komentují na Facebooku vydatně revoluční nápady předního fanouška Tomáše Mokriše na změny obalů, nové příchutě a cenovou politiku tím, že za ně ‚děkují‘ a že je ‚předají vedení‘.


5) Nepředávají je vedení.


6) Rozklikávají profily těch několika lidí, kteří jejich příspěvku dali To mě mrzí nebo To mě štve, a zjišťují, CO JE TO SAKRA ZA LIDI!?


7) Prohlíží si fakturu od „nikdy jsem o ní neslyšel“ influencerky monika_mum na osmdesát tisíc za dvě fotky na Instagram, a přemýšlí, co v životě udělali špatně.


8) Nesměle se ptají na produkčním dni Jitky Boho, jestli by si s nimi neudělala selfíčko.


9) Vychytají chvilku, kdy grafik odejde na cigáro, aby na něj vyslali dvě ASAP prosbičky.


10) Prohledávají doma u rodičů šuplíky s echtovně zaprášenými bizarními pozůstatky dětství, protože potřebují propriety na příspěvek ke Dni dětí.


11) Googlují, jak do reportu správně napsat slovo „zhlédnout“.


12) Nic negooglují a sebevědomě to tam frkají se ‚s‘.


13) Skrz svěřený firemní Instagram dávají follow svému osobnímu profilu.


14) Po osmnáctém zamítavém feedbacku od klienta k obrázku ke Dni matek odchází do zasedačky, kde pět minut velmi hlasitě klejí. Potom se vrací k počítači a servilně napíšou „Ok, díky za feedback, předěláme“ a přidávají za to smajlík.


15) Zadávají do Shutterstocku hesla typu „old woman naked with hot milk“ a procházejí všechny ty bizarnosti, které tam najdou.


16) Radši do rohu toho obrázku dávají to logo předem.



17) Používají slova jako vjůs, kápéíčko, nebo kól tu ekšn kdekoli, kdykoli, včetně telefonátu s babičkou.
– „Půjdeš na tu strejdovu oslavu narozenin?“
– „Jako šel bych, ale nevím, jestli jsem cílovka.“


18) Upřímně se smějí u fórů z Přátel, Teorie Velkého Třesku nebo Branek Bodů Kokotů. Anebo taky tehdy, když před nimi někdo nahlas řekne slovo ‚virál‘.


19) Mají před agenturou své oblíbené – a zároveň jediné – travnaté dva metry čtvereční, kde už zažili všechno. Piknik na dece s přáteli. Opalovačku u rybníka. Strečink před fotbalovým zápasem. Dovolenou v Rakousku.

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..