01
/
01
/
Daniel Krásný

Jak jsem dostal Sámera na VŠE

Marketingová komunikace byl jeden z těch předmětů na vysoké, který mě doopravdy bavil. A když se mi naskytla možnost si právě na něj připravit přednášku, udělalo mi to radost. Po deseti měsících jsem tak dorazil za partou fajn lidí zhruba v mém věku a snažil se jim představit něco o ‚těch sociálech‘.

Když jsem zhruba tak před rokem seděl na předmětu Online marketing u docenta Kincla, tak jsem přemítal, zda by náhodou práce v social media marketingu nemohla být něco pro mě. Věděl jsem toho opravdu velmi málo. A to nejen o praxi, ale i o pracovní pozici, co nemá žádný ustálený název a tak se jí sem tam říká polodementními výrazy typu social media ninja nebo social media guru.

I z toho důvodu jsem se rozhodl nehrát si na weltmana a představit studentům, o co vlastně jde. A jestli je to náhodou nezajímá taky. A pokud jo, jak moc ostré mají mít lokty.

Omlouvám se tedy za krátký post a tady máte Sámera.

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..